Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m.st Warszawy w związku z dynamicznym rozwojem do swojego zespołu poszukuje osób na stanowisko
Zastępca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
Miejsce pracy: m.st. Warszawa, ul. Wysockiego 11
Zadania:
• Zarządza infrastrukturą budynków firmy, w tym współpracuje z dostawcami usług serwisowych, nadzór nad pracami remontowymi/budowlanymi oraz dbanie o utrzymanie czystości i bezpieczeństwa obiektów.
• Odpowiada za terminowe przeglądy m.in. budynku oraz sprzętu przeciwpożarowego, kominiarskie, urządzeń w kotłowni i in. Zgodne z przepisami prawa.
• Odpowiada za majątek Domu Kultury oraz jego bezpieczeństwo. Zaopatruje na bieżąco w materiały i sprzęt niezbędny do funkcjonowania placówki.
• Uczestniczy w przygotowaniu planów działań administracyjnych, planów finansowych, WPI.
• Odpowiada w zakresie spraw administracyjnych za prawidłowe przygotowanie imprez i wydarzeń oraz prawidłowy ich przebieg.
• Prowadzi sprawy związane z udzieleniem zamówień publicznych do 130 000,00 zł, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokonuje rozpoznania rynku i zbieranie ofert, uczestniczenie w wyborze oferty, przygotowanie umów i nadzór nad realizacją.
• Opracowuje i na bieżąco aktualizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami regulamin zamówień publicznych bez zastosowania ustawy wraz z procedurami.
• Opracowuje i na bieżąco aktualizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami regulamin zamówień publicznych wraz z procedurami, zgodnie z UZP.
• Nadzoruje wszystkie działania z zakresu sieci teleinformatycznej i IT, współpracuje z firmami zewnętrznymi świadczącymi ww. usługi.
• Koordynuje i nadzoruje bezpośrednio pracę personelu pracującego w siedzibie przy ul. Wysockiego 11.
• Prowadzi Rejestry Działu, m.in. wydawania znaczków pocztowych, biletów MZA.
• Wystawia faktury stałe i okazjonalne oraz opisuje i sprawdza pod względem merytorycznym wszystkie faktury i rachunki dotyczące działalności administracyjnej.
• Przygotowuje i wystawia stałe umowy na wynajem i inne, dotyczące administracji i obsługi obiektu.
• Sporządza sprawozdania z działalności administracyjnej.
• Podejmuje działania na rzecz pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych związanych z działalnością administracyjną Domu Kultury (analizuje i dokonuje wyboru właściwych programów pomocowych, wypełnia wnioski, w przypadku ich przyjęcia nadzoruje właściwą realizację projektu).
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• ukończony kurs administratora nieruchomości (certyfikat),
• doświadczenia w kierowaniu zespołem powyżej 7 osób minimum 3 lata w jednej instytucji,
• znajomości przepisów z zakresu zamówień publicznych,
• dobra organizacja pracy i efektywność w realizacji wyznaczonych celów,
• biegłej obsługi programów z pakietu MS Office: Word, Exell, PowerPoint,
• zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności „w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego (w tym przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności), w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.” z kartoteki karnej i nieletnich,
• przestrzeganie Standardów Ochrony Małoletnich,
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Oferujemy:
• umowę o pracę /pełen etat od 1 czerwca 2025r.
• praca w równoważnym systemie czasu pracy, głównie od poniedziałku do piątku, sporadycznie w weekendy, w tym w czasie obsługi imprez;
• wynagrodzenie brutto (razem wszystkie składniki wynagrodzenia) od 7 400,00 zł do 8 000,00 zł; wysokość wynagrodzenia zależy od doświadczenia i kompetencji;
• fundusz świadczeń socjalnych: wczasy pod gruszą i wsparcie finansowe w związku ze zwiększonymi wydatkami w okresie zimowym;
• nagrody 2 razy w roku: w czerwcu i w grudniu;
• możliwość ubezpieczenia na życie i pakietu medycznego;
• przyjemną lokalizację w naszej siedzibie w Warszawie przy. ul. Wysockiego 11 otoczonej parkiem, z tężnią, kawiarnią, ogrodem społecznym, z parkingiem i bezpośrednio sąsiadującym przystankiem komunikacji publicznej.
Termin przyjmowania ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: rekrutacja@dkswit.com.pl z nazwą stanowiska w temacie wiadomości lub dostarczenie osobiste w zaklejonej i opisanej kopercie do kasy DK „Świt” do dnia 28.04.2025r. z dopiskiem „rekrutacja na stanowisko zastępca kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami. Rozmowy rekrutacyjne mogą odbywać się w czasie zbierania ofert. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:
„Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, prowadzonej przez Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Wysockiego 11, 03-371 Warszawa”. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne oraz, że w sprawach związanych z moimi danymi mogę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@dkswit.com.pl ”
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Wysockiego 11, 03-371 Warszawa, swit@dkswit.com.pl. Państwa dane zbierane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego. Podanie danych jest dobrowolne. Nie podanie danych skutkowało będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w rekrutacji. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie przez okres trwania wymienionego procesu rekrutacji. Po zakończeniu działań związanych z procesem zostaną one usunięte. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych, a przetwarzane jedynie w celu określonym powyżej. Dane nie będą również przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
W ramach przetwarzania danych przez Administratora przysługuje Państwu prawo:
• anulowania wydanej zgody;
• dostępu do danych, uzyskania kopii;
• do sprostowania danych;
• do „bycia zapomnianym” – usunięcia danych z bazy;
• do ograniczenia przetwarzania danych;
• do przenoszenia danych;
• do złożenia skargi do organu nadzorczego.
W sprawach związanych z Państwa danymi oraz ich przetwarzaniem mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo pod adresem: iod@dkswit.com.pl
Dopuszcza się aplikowanie na stanowisko Zastępcy Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego w wyznaczonym powyżej terminie poprzez portale internetowe związane z publikacją ogłoszeń o pracę, na których to Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy zamieści przedmiotowe ogłoszenie.
Dodatkowe informacje do procesu rekrutacji:
• W Domu Kultury „Świt” obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych, wprowadzona na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
• W związku z ww. Procedurą przysługuje uprawnienie zgłoszenia naruszenia prawa polegającego na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, we wszystkich dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1 ustawy o ochronie sygnalistów.
• Zgłoszeń można dokonywać w następujący sposób – osobiście do Koordynatora ds. zgłoszeń.
• w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.