Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m.st Warszawy w związku z dynamicznym rozwojem do swojego zespołu poszukuje osób na stanowisko

Miejsce pracy: m.st. Warszawa, ARTHOUSE Kołowa przy ul. Kołowej 18

Zadania:
1) administrowanie kompleksem ARTHOUSE Kołowa poprzez:
a. zapewnienie prawidłowego użytkowania, konserwacji i zabezpieczenia obiektu;
b. prowadzenie książek obiektów budowalnych i książek serwisowych urządzeń technicznych;
c. uczestniczenie w przeglądach wynikających z przepisów prawa.
2) zgłaszanie potrzeb z zakresu zamówień publicznych, w tym m.in. na usługi porządkowe, ochrony mienia, utrzymania i pielęgnacji boisk, wyposażenia pomieszczeń w sprzęt, meble, urządzenia i materiały niezbędne do pracy oraz zabezpieczenie i monitorowanie ich stanu technicznego;
3) opracowywanie rocznych planów finansowych z zakresu administrowania obiektem;
4) nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku we wszystkich budynkach i lokalach będących w dyspozycji oraz terenie wokół;
5) prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i remontów, poprzez:
a. zgłaszanie konkretnych prac do planów remontowych i inwestycyjnych (rocznych i wieloletnich);
b. monitorowanie przebiegu inwestycji i remontów;
6) prowadzenie współpracy z dostawcami usług;
7) prowadzenie spraw związanych z obsługą informatyczną, bezpieczeństwem i rozwojem teleinformatycznym w placówce;
8) nadzór nad prawidłową realizacją obowiązków przez partnerów obiektu (Operator ARTHOUSE Gym, Operator boisk, operator kawiarni, operator sklepu, operator parkingu, itp.),
9) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem wykonawców usług, dostaw na obiekcie, w tym rozliczenie dokumentów księgowych dotyczących placówki pod względem merytorycznym;
10) zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych oraz infrastruktury teleinformatycznej;
11) prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów o zapewnieniu dostępności;
12) prowadzenie spraw związanych z wynajmem:
a. powierzchni na użytek podmiotów komercyjnych ARTHOUSE Kołowa;
b. wynajem terenu zewnętrznego;
c. wynajem boisk.
13) prowadzenie ewidencji danych i sprawozdawczości w zakresie swoich obowiązków;
14) inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• min. 2 lata doświadczenia w obsłudze technicznej budynków,
• znajomość podstaw prawa budowlanego,
• znajomość obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji i urządzeń, elektrycznych, chłodniczych, PPOŻ. i niskoprądowych,
• samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, dobra organizacja czasu i pracy, odporność na stres,
• zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności „w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego (w tym przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności), w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.” z kartoteki karnej i nieletnich,
• przestrzeganie Standardów Ochrony Małoletnich,
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Oferujemy:
• umowę o pracę /pełen etat,
• praca w równoważnym systemie czasu pracy, głównie w placówce ARTHOUSE Kołowa – nowoczesnym kompleksie kulturalno-sportowym, przy ul. Kołowej 18 w Warszawie;
• wynagrodzenie brutto 7 300,00 zł obejmuje wszystkie składniki płacowe: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy;
• fundusz świadczeń socjalnych: wczasy pod gruszą i wsparcie finansowe w związku ze zwiększonymi wydatkami w okresie zimowym;
• nagrody 2 razy w roku: w czerwcu i w grudniu.

Termin przyjmowania ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: rekrutacja@dkswit.com.pl z nazwą stanowiska w temacie wiadomości lub dostarczenie osobiste w zaklejonej i opisanej kopercie do kasy DK „Świt” do dnia 19.02.2025r. z dopiskiem „rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:
„Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych, prowadzonej przez Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Wysockiego 11, 03-371 Warszawa”. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne oraz, że w sprawach związanych z moimi danymi mogę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@dkswit.com.pl ”

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Wysockiego 11, 03-371 Warszawa, swit@dkswit.com.pl. Państwa dane zbierane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych. Podanie danych jest dobrowolne. Nie podanie danych skutkowało będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w rekrutacji. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie przez okres trwania wymienionego procesu rekrutacji. Po zakończeniu działań związanych z procesem zostaną one usunięte. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych, a przetwarzane jedynie w celu określonym powyżej. Dane nie będą również przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
W ramach przetwarzania danych przez Administratora przysługuje Państwu prawo:
• anulowania wydanej zgody;
• dostępu do danych, uzyskania kopii;
• do sprostowania danych;
• do „bycia zapomnianym” – usunięcia danych z bazy;
• do ograniczenia przetwarzania danych;
• do przenoszenia danych;
• do złożenia skargi do organu nadzorczego.
W sprawach związanych z Państwa danymi oraz ich przetwarzaniem mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo pod adresem: iod@dkswit.com.pl

Dopuszcza się aplikowanie na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych w wyznaczonym powyżej terminie poprzez portale internetowe związane z publikacją ogłoszeń o pracę, na których to Dom Kultury „Świt” w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy zamieści przedmiotowe ogłoszenie.

Dodatkowe informacje do procesu rekrutacji:
• W Domu Kultury „Świt” obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych, wprowadzona na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
• W związku z ww. Procedurą przysługuje uprawnienie zgłoszenia naruszenia prawa polegającego na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, we wszystkich dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1 ustawy o ochronie sygnalistów.
• Zgłoszeń można dokonywać w następujący sposób – osobiście do Koordynatora ds. zgłoszeń.
• w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.